15 februari

Blev inget inlägg igår, hade inte tid.

Har numera nytt jobb, vikarie på en förskola och jag njuter :) trivs jättebra! Jag är bara timvikarie men jobbar massor ändå och ska jobba hela nästa vecka. Träningen går väl sådär men vi fortsätter vinna och jobba mot vårt mål!



Den "fruktade" alla hjärtans dag spenderades på jobb och sedan middag med lg hemma hos sterners :) mycket trevligt. Fick även kanelbullar av emilias mamma :) hann även med att mobba stackars eric som firade dagen som nybliven singel, stackarn.. Sedan träning där vi fick frukt, kladdkaka och kanelbullar av våra kära tränare :)
Kvällens roligast händelse var när vi skulle hem och jag tänkte inte på att jag skulle ha lg med mig tillbaks. Jessika var ovanligt snabb och stod och hoppade vid dörren i hallen. När jag kom bort säger hon "KAN HON SKYNDA SIG?! DET ÄR BARA 1 TIMME OCH 45 MINUTER KVAR AV ALLA HJÄRTANS DAG!!!" efter hennes lilla utbrott kände jag mig så illa tvungen att skrika ut i hallen "LG SKYNDA DIG, JESSIKA SKA HEM OCH PIPPA!" och där efter spårade det ut.

Förra året spenderade jag dagen såhär med Anna Brynö :)


Idag har jag myst med mor och hunden min. Tanken var att jag skulle passa voven men mamma stannade hemma. Vi har bakat sockerkaka (och ätit upp den) och bara myst. Sedan blev det träning med kidsen och en tur på donken med Lg. Var längesedan vi snackade av oss så det behövdes :) Någon annan har även hållt mig på bra humör idag men den personen hålls annonym härifrån till en början iaf ;)


Nu kallar sängen för imorgon väntas jobb 8.30-17! Sedan ska det hämtas hem en ny tv och tränas!
Sov gott!



brynes, jag saknar dig massvis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback