Skärp dig

Fan ta dig samman Kajsa.. Ge honom space och sluta sura. Det är bara det att när man plötsligt svävar på moln igen och allting känns nästan 100% bra så kommer en liten besvikelse. Inget man hade reagerat på över huvud taget i vanliga fall men plötsligt blir det en stor grej. Allting blir förstorat för att man är så jävla osäker på vad som händer, vill han vara med mig eller inte vara med mig? Vad är vi? Skärp dig kajsa släpp alla tankarna och njut över att du iaf får träffa honom några gånger i veckan. Njut av att han ringer och säger "tack för den fina lappen" och berättar om sina bekymmer, osäkerheter osv. Njut av att han ringer och säger godnatt när han inte är här. Jag försöker inbilla mig att allt kommer bli bra, att allt kommer lösa sig. Så om någon kan trycka ut de hemska tankarna som snurrar i mitt huvud den övriga tiden, blir jag tacksam. För de tankarna får mig till att bli något jag inte är. En extremt svartsjuk och lättirriterad person sånär osäker på sig själv och allt runt omkring. Det är inte jag.. Så ta dig i kragen och ryck upp dig. Kämpa in i det sista tills det inte finns något mer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback