På moln

Har de senaste dagarna svävat på moln. Från att vara ignorerad till att plötsligt få ha hans sällskap två nätter i rad. Att umgås med honom en hel kväll, titta på fotboll, prata om allt mellan himmel och jord och bara vara. Att kryp tätt intill honom på natten och vakna upp med världens mysigaste känsla i kroppen. Perfekt uppladdning innan en match. Perfekt uppladdning inför vilken dag som helst. Man mår bra, känner sig trygg och släpper allting runt omkring. Känner sig älskad. Efter en natt av ensamhet, mardrömmar och vakna upp av att det är tillbaka till samma skit igen.. Att du betet dig så jävla respektlöst mot mig. Va fan har hänt med dig. Var personen jag föll för? Var är personen som sa att jag var finast i världen? Var har min bästa vän tagit vägen?

Jag önskar att jag var den som tappat det. Jag önskar jag var den som betedde mig som en idiot. Jag önskar att jag var den som trampade på dig. Jag önskar att jag inte var den som satt hemma, ensam med alla minnen, den som gråter floder. Jag önskar att jag var den som kunde släppa allt och leva vidare.

Jag önskar att du var min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback