Rabbit!

Har syndat idag igen..

Skulle lämna tillbaka en topp och fick tillbaka 3 med mig hem.. En korallfärgad t-shirt med fina detaljer, en mintgrön "siden" blus utan ärmar och en blus med kaniner på. Ja kaniner. Den var så fin så ar tvungen att köpa den.. Sedan att jag fick så mycket rabatt att jag bara betalade 200 kr var helt okej ;)

Har hunnit med att försova mig idag, hann ändå i tid. Cyklade hemifrån 6.30 i 6 minusgrader. Toppenskoj! Varit på lekplats med våra 7 barn för dagen, ätit Dovhjortsstek och potatisgratäng och tagit en sväng på mobilia med mamsen. Även hunnit med lite innebandyträning.

Ska nu försöka sova. Imorgon ska jag inte ställa klockan, vilken lycka! Imorgon vaknas sovmorgon, herrarnas kval till div 1 och middag hos johnssons.

Det var det hela!
Hoppas att grannen ovanför går ut snart så jag slipper höra grekisk smörmusik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback