Måndag eller var det söndag?

Helgen avslutades på bästa sätt.
Efter en segsöndag tog jag Beslutet att gå ut. Middag och förfest för min del hos Emilia och sedan mötte jag upp resten i stan. Herrarna vann sitt kval och det skulle firas;) etage för hela slanten. Micki var nog mest på hugget ;)

En bra kväll eftersom timmarna bara flög förbi. Träffade på massor med trevligt folk. Dragkedjeklänningen var på. Lite skandaler men en utekväll är inte fullbordad utan sådana ;) Nattamat på Max, promenad hem till Lina Ohlsson. Träffade på en barndomsvän och promenerade hem:) sällskapet för natten kom i en taxi kort där efter.

Efter några timmars sömn och annat trevligt tog jag tag i mitt liv och duschade, plockade upp micki som mådde toppen;) och for till Staffanstorp för lite innebandy:) tyvärr förlorade dem finalen..

Har även hunnit med middag och mys hemma hos lilja och monza :) vi får bli bättre på att umgås oftare! Micki dök också upp en sväng.

Sammanfattningsvis så har helgen varit händelserik och minus dippen i lördags så har den varit kanon, näst intill perfekt :)


Sov gott!

Notis: var försiktig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback