Jag just nu

Jag mår jävligt bra för tillfället och tänker hålla det så.
Jag trivs med mina fina vänner.
Jag trivs i min lägenhet.
Jag älskar det jag får ut på innebandyplanen.
Jag älskar att sjunga halsen av mig klockan 3 på natten när ingen lyssnar.
Jag gillar mina kids.
Jag älskar min lilla puppy.
Jag är musikalisk.
Jag gillar att jag är fri från kärleksroblem.
Jag hade dock behövt ett jobb.
Jag trivs med mig själv.
Jag är rastlös.
Jag tänker låta kärleken komma till mig.
Jag dansar i smyg fast än jag inte kan dansa.
Jag dagdrömmer onödigt mycket.
Jag ska spela match ikväll YEAH.
Jag äter i princip allt.
Jag tycker inte om dig.
Jag vill ha en framtidsplan.
Jag önskar jag hade bättre stämband.
Jag borde våga satsa.
Jag gillar min kamera.
Jag ska snart plugga och är för första gången taggad.
Jag ska skjuta på mål idag.
Jag ska nu fixa käk.

Haj!


Kommentarer
jennifer säger:

bu, tycker du inte om mig kajsi :( :) haha

2011-01-17 | 18:15:50
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/
kajsa säger:

ska skriva det i ett eget inlägg ;)

2011-01-20 | 22:31:28
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback