you don't get to get me back

Att dra upp något som legat nere länge. Onödigt, dumt och opassande. Att plötsligt visa intresse efter att inte ha visat något alls. Frågan är varför? "Det finns ingen attraktion" Varför fortsätter du då höra av dig? Varför än en gång göra det jobbigt för mig när du vet vad jag känner? Att du inte vågar öppna dig, inte vågar binda dig är inte mitt fel. Jag kan inte göra något åt det. Att ditt självförtroende är lågt är inte heller mitt fel. Genom att göra som du gör drar ner på mitt självförtroende ännu mer. Jag behöver veta varför, varför du fortsätter. Eller är det jag som är trög? Jag är inte den man utnyttjar. Jag är inte den som tänker låta mig utnyttjas. Jag är inte den du får utnyttja. Är du ute efter det, leta upp någon annan att utnyttja för jag måste gå vidare. Dra inte ner mig för att du är osäker..

Att få ner känslan i magen på papper är svårt. Låten nedan får göra det jobbet. Lyssna, känn efter och ta åt er. Tror många har varit i samma sits många gånger..



Maddi Jane


Orginalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback