28 september

Helgen som gick var en bra men väldigt, väldigt konstig helg. Fredagen var det seriepremiär i Munka Ljungby. Vi spelade vår bästa match hittills men slutresultatet blev 3-3 och det kändes som en förlust. Tänker inte skriva mer än så om den.

Lördagen var det förfest hos mig samt utgång på slagt. Ibland får man bjuda på sig själv :) kanske bjöd lite för mycket på mig själv.. Jag gillar mina vänner! Jag gillar slagt och vakten som påstår att jag har skrumplever :P Jag gillar att träffa på allt folk ute och jag gillar att ta med dig hem.

Blir en lugn helg denna veckan, ska bara slappa och umgås med mina käraste. Förhoppningsvis med en mr. kluven på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback