22 september

Hej hopp!

Skulle varit på kör nu men det blev inte så :( ska bege mig till träningen nu men känner inte mig speciellt kry, va fan hände?! hoppas jag inte blir sjuk för om 2, ja 2 dagar är det seriepremiär!!! :) mot munka borta. Ska det bli en segertågetdans? det hoppas vi på :)

Något spännande som hände igår var att jag fick ett mms från herrarnas omklädningsrum :P kan ni gissa vad detr var på bilden? jo en naken rumpa haha :) vems det är vet jag inte men skrattade gjorde jag länge åt bilden hahaha. Valle du är galen :)

På den mer seriösa fronten vet inte längre min rådgivare vad han ska säga så får väl ta det som det kommer.. "Det löser sig" eller hur var det? ;)

Skolan går väl sådär..

Nej nu får jag byta om så får jag se hur jag mår när jag kommer ner till sundsbrohallen.. usch jag vill träna på kulladal men där är match idag :/ Ska bli kul att träffa laget iaf, det var längesedan nu :) eller ja i lördags haha se om alla har återhämtat sig ;)

POSS


"Mamma har rullat köttbullar så jag kan inte komma"





linis :) btw ska du tömma din garderob så kommer jag förbi och länsar :)


Kommentarer
beundrare säger:

snyggare tjej får man leta efter

2010-09-22 | 23:12:40
kajsa säger:

värst vad jag har beundrare :P

2010-09-22 | 23:42:27
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback