Du

tack för att jag fick höra allting! synd att det inte kom några månader tidigare bara så hade jag sluppit undrat vad ditt problem var.. Där finns inget problem, bara mycket att göra och lite tid. Drömmar och framtidsplaner där ett "oss" inte riktigt passar in. Du är min vän och jag kommer aldrig hindra dig från att göra något du brinner för, oavsett om det innebär en utlandstjänst... 

Jag har inte tänkt på dig på ett bra tag nu vilket har varit rätt skönt, men igår när vi sågs insåg jag att jag saknat dig. Det är precis som du sa, man är glad, umgås med sina vänner, jobbar, tränar osv tänker inte så mycket på det. Men sen när man väl träffas så tänker man "fan vad jag har saknat dig". Men pratstunden igår behövdes, det var skönt att få höra vad du kände och inte kände och allt som rör sig i ditt huvud. Du kommer alltid förbli min vän i någon form för det är inte många jag kan prata med om allt som vi pratar om. Samtidigt som jag blev lite ledsen igår blev jag oerhört glad över att prata med dig, det kändes skönt på något sätt. Du är min vän och Jag tycker om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback