Det löser sig

Allt kommer bli super! Det kommer ta lite tid men det kommer bli bra, det tror jag. Vi är ett bra lag, ett jävligt bra lag och det ska vi fortsätta vara. Alla kan inte spela ihop, så är det bara men att det tar ett tag för tränaren att inse det är en annan sak. Ibland behöver han höra det från laget för att polletten ska trilla ner. Det kommer bli ändringar och det kommer bli bra.

Det är som Emilia säger varje måndag: Det känns som om det var evigheter sedan vi tränade ihop. Jag saknar alla för mycket!

Ändå spelar vi ofta match på helgen och umgås utanför ;) Men det är ändå inte samma sak. På träningen är alla samlade. Jag trivs och hade gärna tränat varje dag om kroppen orkat med bara för att få träffa er. Den stämningen vill jag ha kvar.

Vi tar nya tag och får fortsätta jobba i veckan. Jag tror på oss till 100%. Vi är ju ett team :)




Kommentarer
laktos säger:

vad hände i måndags? :( vava

2010-10-06 | 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback