what to do?

Sovit riktigt jävla dåligt.. Vaknade för 10 min sen men inte har jag sovit för det. Vaknat minst en gång i timmen av att hjärtat slår alldeles för fort. Jag blev sjukt deppig igår, varför vet jag inte om jag vill ta upp här.. Jag är en sådan person som gör mig extra fin och gör saker som man vet att den andra personen gillar. När man då får ett nej och ingen anledning till varför blir man besviken, sjukt besviken. Framförallt när svaret är därför? det är inget svar! "vi tar det imorgon" men grattis.. inte så konstigt att man blir deppig. Blev en promenad hem, ensam och det blir en promenad nu. Orkar inte vara social.

Det blir nog sista gången jag gör vid mig i onödan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback