I don't like Sundays

Ännu en dag efter en utgång på slagt. Jag ska nog ta ett uppehåll från utgångar nu, känner inte suget längre..

Jag hatar söndagar. Jag hatar att det är en ny vecka imorgon och det är en vecka med jobb som väntar. Jag hatar att sitta ensam när man kunde spenderat dagen med någon annan. Jag vill inte höra att jag är en trevlig tjej fler gånger.. Jag är en person som lägger ner väldigt mycket energi och känslor i det jag gör men ska jag vara ärlig så vågar jag inte det längre. Jag vågar inte släppa in någon och täkner avvakta tills jag är 110% säker. Visst måste man våga ta risker osv. men jag har gjort tillräckligt av det och orkar inte ta mer. Känslor är inget att underskatta..


ska återgå till "Ensam mammam söker" nu. För det är där min och lg's framtid är. Eller iaf lg's ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback