Uppe med tuppen!

njaa inte riktigt.. men God morgon iaf :) Jag väcktes av att Sofie ringde, okej nu ljög jag. Hade redan vaknat till 3 gånger pga de j*vla dagisbarnen :( Kunde de inte lagt dagiset någon annan stans än utanför mitt sovrumsfönster? nej kanske inte. Men jag ska inte gnälla, de får gärna vara ute om solen håller sig kvar :) det ASNICE väder :D Solen är välbehövd! Iaf så undrade sofie om hon fick ta med en gäst till på lördag, ska bli spännande och se hur han står ut haha.

Nä nu ringde även linis så nu får jag skynda på om jag ska hinna med allt :) Idag kommer nämligen lina den fina på besök, myys! Så jag är mitt uppe i att damsuga och plocka undan härså här inte ser allt för tradit ut. Vad vi hittar på får vi se :) Förhoppningsvis en tur i solen. Åter till damsugandet.. slänger in en dagens lista strax.

Puss i pannan ♥




btw så har jag slängt i doftkulor i den så det luktar blommor när jag damsugar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback