Uppdate från götet!

Jag kan säga såhär, våra ledare/tränare är sjuka i huvudet!! Jag har träningsvärk i magen så mycket jag har skrattat :(  Det som händer i göteborg stannar i göteborg :P


Laget är även loely! oslagbar kombination av människor♥

Bandyn går också bra :) 9 poäng! 3 vinster och en förlust. För att aldrig ha spelat ihop går det bra för mig och linis ;) Vi får reda på i eftermiddag om vi kommer 1a eller 2a i gruppen. Hoppas verkligen att vi kommer 1a så vi får sova länge imorgon oh inte gå upp vid halv sju :(

Nä nu ska jag gå och sova en stund till sen bär det av till nordstan och liseberg :D (machlediga idag wohoo)

Puss♥






förra året i götet, bara fem av oss med detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback