Pollen

Dagens fysiska tillstånd är inte på topp. Jag har grymt ont i halsmandlarna samt luftrören och ingenting hjälper så jag häller i mig te och vatten i hopp om att det lindrar lite. Har även tandvärk, visdomständerna bråkar och det är inge skoj alls :( Foten mår inte heller bra och jag har träningsvärk ifrån sjukgymnasten (Y) Och idag ska jag dit och plågas igen :)

Just det pollen säsongen är i full gång och inte fan gör det saken bättre. Jag blir hängig, trött, näsa och ögon rinner och det kliar över allt. Nej jag är inte deppig som det kanske verkar utan bara allergisk (fast iofs blir man lite små deppig av det :P). 

Nä nu ska jag dricka mitt te och sätta igång att jobba.. 


Ha det bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback