@ home

Blev lite ändrade planer ikväll, skulle lagat pommes och kyckling hos mig men blev hembjuden på middag av mamma och pappa. Dock är det jag som står och lagar den? och här är inte en kotte hemma haha. aja :)

Sitter och glor på U19 Vm i innebandy, samtidigt som jag skalar potatis, fyfasiken vad de är bra. Nästan så man skäms lite över att man har tänkt "shit vad bra jag har varit denna säsongen!". för bra är man icke jämfört med dem haha om man hade Wijks spelskicklighet, Wibrons one touch passningar eller att näta lika lätt som Karlsson. Drömma kan man ju men mer än så blir det nog inte :)

På tal om innebandyn så har jag äntligen bestämt mig :)

Nä nu ska jag fortsätta titta (btw så leder de med 10-2 i semifinalen) och skala ;) Senare ikväll ska jag träffa Ankan :) då blir det chips!


Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback