Helgen

Hej hopp

Vill börja med att tacka alla för en riktigt lyckad helg! Fredagen bestod av middag på TGIF med famlijen, sång oh massor med god mat! Sen bar det vidare till torso där benny tömde sitt barskåp. Lina och Carro var redigt toppade men väldigt underhållande ;) Hemma alldeles för sent..

Lördagen hade jag MASSOR att göra. Städa, sätta upp bord och stolar, duka, baka, laga mat, göra vid mig själv osv. Mitt under all stress ringer det på dörren och utanför står en stor kartong med texten "Grattis mitt lilla hjärta på 20 års dagen♥". Va fan är nu detta tänker jag? sparkar till lådan lite och ser en brun sko. Stänger igen dörren men öppnar den igen. Upp ur lådan kommer Jakob (vår lagledare) och i trappen står Monza och filmar och skrattar så han vred sig. NI ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUUUKA! vem kommer på att göra så? ska lägga upp en bild sen. Fick även ett presentkort..

Vid halv sju rullade folket in :) Maten blev suuuper och efterrätten lika så, bra jobbat kajsa haha. En riktigt bra kväll med god mat, massor med sprit, fina presenter och mycket skratt. Ni är guldvärda♥ Det kan inte vasra bra att skratta så mycket som vi gör. Alla sjuka kommentarer och saker som sades går inte att räkna på fingrarna. Jag älskar er ♥

Festen drog även vidare till slagthuset där det bjöds på dans, massor med dans ;) Träffade även på en mr kluven...blandade känslor där. Det var kul tills det bara var lg och jag kvar, då blev det kaos. En svinlack kajsa som drog lg i armen "JAG VILL HEM! VI GÅR HEM NU!" och sedan blev jag ännu mer arg. "JAG MÅSTE SÄGA HEJDÅ" Stackars lg som fick dras med mig :( ett lyft, en kyss, en kram och ett 45 minuter långt telefonsamtal. Skit också.. Jag är fortfarande arg, eller mest frustrerad tror jag. VAD ÄR DITT PROBLEM? och vad är mitt problem som fortfarande dras efter dig. FAN  :(

Lite sömn och sedan var det på det igen. Släktkalas för hela slanten i min lägenhet. Mycket trevligt det med men huvudet var inte riktigt där det skulle. Fina och välbehövliga presenter, smörgåstårta, kladdkaka, öl osv. Mysigt.

I natt har jag inte sovit mycket, grubblat, snurrat runt i sängen hela tiden, vaknat varannan timme.. crap. JAg hatar att må så här... Nu ska jag iaf ner och ta tvätten, syster kommer hit och äter tårta och bör tvätt. Ikväll blir det middag och Mff med min älskade Micki Månsson ♥

Hade spade ♥





.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback