Bruummm

Oj vad det bloggas idag. HAr plötsligt lust att dela med mig av en massa trams som folk ändå läser ;)

Jag går fortfarande hos sjukgymnasten och tränar upp mitt knä som inte har mått så bra samt min fot som vägrar sluta göra ont. Iaf så har jag hållit på nu i en månads tid och det går skit bra! Det är jätte tung träning och jag har ont i hela kroppen varje gång jag har varit där men nytta gör det :) om en vecka ska jag få nytt träningsprogram woho :D för knäet iaf.. foten krånglar så jag får fortsätta med mina tåhävningar och balansövningar på en platta och kudde ett tag till, attans. Kommer bli en killer säsong för mig till hösten om det fortsätter såhär :)

Tränar på Win som ligger vid Bellevue, mittemot Malmö Montesorri skola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback