20!!

20 BAST IDAG :D:D

Det händer inte varje dag! Jo hur har min dag varit? inte så händelserik.. Vaknade även idag av dagisbarnen. Hade även ett 10 tal sms. Frukost på sängen som jag fick göra och servera själv haha :) Det ska vara frukost på sängen även om man inte bor hemma längre! Har inte gjort så mycket annat, läst igenom alla 50 gratulationer på facebook, ätit, duschat osv. Nu väntar jag på att mamma ska plocka upp mig så jag kan handla lite till imon. Ska även hinna med att baka, ut och äta med familjen, städa osv..

Nä nu ska jag kila.

JUST DET! fick även en present till frukosten. En ny sticka ;) "Till kajsa från kajsa" åååh tack haha.


Kommentarer
Johanna säger:

Grattis så himmla mycket!!

2010-05-21 | 16:42:19
Bloggadress: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback