20 Maj 2010

Hej hopp.

Skulle skrivit ett inlägg tidigare idag men datorn ville inte riktigt som jag.. Gårdagen var supermysig!♥ Lina var här och höll mig sällskap, snackade om allt möjligt i timmar, lagade spagetti och köttfärssås. Sen kom min loverboy Bellan (linas pojkvän:P) också hit och bjöd på chips ;) Han fick även välja vilken film vi skulle se och killen väljer Sex and the City haha :)  Rätt kul när han blev arg när lina och jag råkade avslöja vad som skulle hända :P ooops :) Bellan du kanske vill följa med när vi ska se tvåan? ;) Vid tolv lämnade de mig också hoppade jag i säng.

Idag har jag inte gjort så mycket, sovit lite oroligt i natt don't know why.. Degat hemma, rakat benen, diskat och lite annat kul. Han med en snabbis runda på mobilia (läs H&M) också fick med mig bland annat en skjorta (jo tack jag är besatt) och en tunika. Plötsligt blev det ju sommar så jeansen som jag förälskade mig i och köpte på Zara i götet åkte på hyllan, attans :P MEN jag ska inte klaga på vädret för det är LOVELY!!

Mötte upp mamsi på malmborgs och hanlade lite inför lördag, gjorde kycklingsallad och sen hem till lägenheten en snabbis. Bytte ut min tvbox mot en ny :) så om jag hinner fixa en sladd imon så ´har jag alla kanaler igen :D woho! Möte och träning har jag även hunnit med och jag har ingen mer kommentar än att det var VARMT! Kulladalshallen som har varit som en frysbox hela säsongen är nu en bastu.

Nä nu ska jag nog sätta på en film eller något för jag måste ju hålla mig vaken tills brynö ringer och grattar mig 00.01. För vet ni vad? ;) IMORGON FYLLER JAG 20 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :D:D:D:D Så imorgon är det systemet som gäller för min del :) och jag ska cykla dit för nu åker jag inte längre på barnbiljett på bussen.. attans.

Nä nu orkar jag inte sitta här längre, hare bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback