Val

Det står fortfarande still om hur jag vill göra. Kroppen mår dåligt både psykiskt och fysiskt. Ont i knä, hälsena, ryggen, handen, vaden, har extrema skoskav osv. I huvudet är jag för det mesta nere, grubblar på tok för mycket och kommer inte fram till något vettigt. Sover lite och vill inte gå upp när klockan ringer. Jobb är trist..

Något som får mig på bättre humör är dock träningarna, trots att jag har ont så livar de upp vardagarna rejält! Älskar dessa människor som jag lärt känna under åren. Ni är lika goa allihopa! Träningen igår, framförallt avslutningen med irälndskjulafton med klubban och sedan springa fram och skjuta bollen i mål. Jag skrattade så att jag grät! Idag var även bra, småmåls lir hela träningen :) svettigt, jobbigt men kul. Sånt här får mig att vela om jag ska byta klubb eller inte.. jag älskar mina lagkamrater här men jag kommer inte få spela :/ usch..


Dagen på jobb idag har varit bra trots att micki åkte hem för att hon mådde dåligt :( Förmiddagen såg ut som den brukade men eftermiddagen fick jag köra budbil woho :D sjukt soft och nu har jag kört en automatare också, fyfan! Gör gärna om det imorgon så förhoppningsvis är budchaffisen sjuk imorgon igen ;)


Nä nu kallar bannemej sängen. Sov gott alla mina kära vänner!

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback