laget.se

Såhär kan det bland annat se ut i våran gästbok hahahah.

Namn: Sehå  
Datum: 2010-03-22 14:46

Jag saknar min Jakob baby..
Vi har ju inte setts så mycket nu på sista tiden eftersom jag inte tillbringar tid i hallen längre. Saknar alla hans "pepp-spankningar" på gumpen. Känner mig inte alls pepp längre :(..
Såg att min baby boo festat i träningsoveralls jackan på senaste. Han är en jävel när det gäller mode asså, jag ska ha den nästa gång jag drar till chili!
Tack för tipset baby, puss på din söta lilla gump *hihi*.
Btw jag saknar alla skitar i laget, ni e underbara!
Puss

 Namn: Stisse  
 Datum: 2010-03-02 08:18

Vart tog Benny vägen?? Saknar honom.. Är fortfarande hungrig på mer av Benny

Namn: Sehå  
 Datum: 2010-02-17 18:41

ååh fick nyss gåshud! Kan ni gissa av vad? jo av Bk Bandys nya låt. Jakobs ljuva stämma får mig att smälta i hans jackficka :)

http://www.youtube.com/watch?v=8HqRH6PiI-8
Den ligger just nu på repeat på min ipod, kärlek!


Namn: Jakob  
 Datum: 2010-03-02 08:16

Dina känslor är besvarade och jag är glad att du känner så.
Kram från din Jakob


Namn: Benny  
 Datum: 2010-02-11 16:27

Stisse, jag är singel för tillfälligt)


Namn: Gandalf den vise  
 Datum: 2010-02-15 12:47

Har ni sett sehå/frodo hon har ringen som måste transporteras ner till Mordor innan Benny/ Sauron försöker övertala henne att ge ringen till honom istället. Jajaja jag får väl lita på K2/Sam att hjälpa frodo att göra de rätta!!

och jag gilla visst att spela klarinet när jag tillbringa hela dagen att bada ivatten för att vara mer som bläckvard min stora idol!
P.s. har hans bild på sängbordet och jag kysser den godnatt varje kväll, ahh jag tror nog jag ska hänga upp en i affären snart så alla kan se denna underbara teknad som jag är en kopia av, oooojaaaaa.
Men puss på kinden



Mycket läsvärt! bara att ta en titt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback