inflammerad

Hej hopp..

Hela jag känns som en inflammerad bulle. Har ont i princip överallt. Ändå har jag tagit det hyffsat lugnt? okej jag har tränat rätt mycket men ändå. Knäet behöver lite paus, benen och allt annat behöver nog vila en vecka. Dessutom är min hälsena inflammerad, kan det bli bättre? :) Jag som skulle träna med Palmstaden idag igen.. :/

Peppen på att byta klubb blir större och större för varje gång jag sätter foten i sundsbrohallen. Onödiga kommentarer som folk inte ens behöver nämna, stressande av olika tränare och ledare. Just sådant får mig att vilja lämna ännu mer, varför stanna kvar i en förening där man inte uppskattas för fem öre? där jag och många andra kommer få nöta bänk nästa sässong pga att tränaren prioriterar "hans stjärnor". Är en aning trött på sportchefen som går runt och lovar om något han inte har något att göra med. Tillsätter tränare (till det andra div 2 laget) som kommer driva bort spelare istället för att locka dit dem. Tränare som inte fixade rollen tidigare så varför skulle de klara av det nu? Det som kommer vara avgörande är samtalet som jag kommer ha med min nuvarande tränare eftersom det jag hade med Palmstadens tränare fick mig att vilja skriva på direkt. Kommer han topa det? tveksamt, kjag är inte tillräckligt värdefull.. Men jag har ingen brotska och ska dessutom med till götet i maj men vi får se.

Nej nu ska jag återgå till jobbet, chefen och hans fru är bortrest så stämningen här är underbar :) alla är lugna och ingen som springer en hack i hälarna och gör så man får magsår. Dock är micki sjuk igen :( hoppas hon kommer in i eftermiddag!


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback