I'm back!

Efter många klagomål om dålig uppdatering här (mer än en vecka sedan) så får jag väl ta tag i det igen. Anledningen är att jag har börjat jobba igen denna veckan och har haft fullt upp hela tiden. Har jobbagt 8-17 och sedan varit hemma i ca 15 minuter, ätit och dragit på mig träningskläderna och sedan begett mig till antingen F12 träning eller min egen träning. Hemma igen runt 22-23, duscha fixa mat till morgondagen och hoppa i säng igen.

Jag hade tänkt skriva mer och berätta om helgen och dra lite micki kommentarer som fick oss alla att vrida oss av skratt på jobbet, men det får jag ta imon ;). Ja jag LOVAR att skriva imorgon för då har jag faktiskt tid :) så ni får hålla er tills dess :)

Nu kallar sängen.

Puss på er och puss på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback