Helsingborg-Warberg

sjukt intensiv match! Har suttit klistrad nu de senaste timmarna, heja warberg :D


Ny header på gång, tar lite tid bara och tid är det jag inte har :P Veckan är fullspäckad som vanligt och lär inte komma till här för än onsdag kanske torsdag får se.. Tradig dag på jobb idag, trött, skoskav och ingen micki :( men solen sken och vädret var helt underbart! Var till och med ute och gick i en halvtimme på lunchen (därav skoskaven..) :)

Nu väntar ett glas oboy med laktosfri mjölk på mig (nej jag är inte som laktosjosse jag tåler mjölk men gillar inte det) och en macka sedan är det sängdags.



Bjuder även på bild på mig (helt ovårdad påklädd iaf) i min mysiga tröja.





Puss i pannan ♥


 
ps: ibland dyker det upp någon som fullständigt får en att lysa upp :)


PS 2:
Slog precis över på 3:an, Svenska Hollywoodfruar! älskar att maria montazami bakar med sin mamma hahaha  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback