crap..

Jag har inte mått bra inatt och jag mår inte bra nu.

Efter att jag sagt godnatt till alla nötter, stängt ner datorn och krupit ner i sängen vred det sig i magen på mig. Grubblandet satte igång och det kom inte speciellt lägligt.. Detta resulterade till att jag inte kunde somna utan allt bara snurrade omkring i min skalle.

Inom loppet av 3 veckor har jag några viktiga beslut att fatta, bland annat om innebandyn, högskolan och dessa jävla pojkar (dock är det inget som behöver tas just precis inom 3 veckor men väldigt snart iaf..). Ovanpå allt börjar jag få lite smått ångest över att jag ska flytta om 3 veckor, welcome to reality kajsa, time to grow up! Redo? njaae men jag vänjer mig förhoppningsvis..

Iaf så blev det för mycket för mig igår och som tur var fanns där en t till undsättning. Jag har full förståelse över hur du resonerar och ska försöka att bestämma mig snart.. (försöka iaf..). Innebandy kom även på tal och hur mycket energi jag är villig at lägga på den. Som svar fick jag: du borde fortsätta satsa och lägga ner så mycket energi som möjligt. Du verkar så lycklig när du pratar om din bandy. Sant jag är lycklig men då kommer frågan, byta förening och satsa eller stanna kvar med mina älskade lagkamrater? usch vad jobbigt det här är... Fick även luftat en del som jag kände var nödvändigt, känns bäst att vara ärlig och säga hur det ligger till.

Tror ni jag kunde somna? nej. Somnade nog lite efter 3 och insåg att jag skulle upp om mindre än 4 timmar. Underbart.. Men stark som man är drog man sig upp och vinglade iväg på cykeln till jobb. Snackade av mig en del med micki om andra viktiga saker som måste redas ut snarast! frågan är bara hur vi ska gå till väga.. framåt lunch mådde jag inge vidare så bad mamma hämta mig. Väl hemma somnade jag. Har pyttelite feber men förhoppningsvis försvinner den. Har dock endast ätit en macka och en halv bulle idag så tänkte försöka få i mig någonting mer innan jag kryper ner i sängen igen.

Något annat som är välbehövligt nu är SEMESTER! längtar tills påskhelgen då jag ska få åka upp till mitt älskade falkenberg, komma bort från malmö och slippa sitta instöngd på jobb. Tråkigt nog kommer helgen säkert gå alldeles för fort..

Nu ska jag ta mig ner och se om jag kan äta något och sedan skicka iväg ett e-mail om Dm i helgen till småskitarnas föräldrar. Hare bra så länge ♥



mitt paradis oavsett årstid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback