22.43

Att du ska vara så seeeeeeeeeeeeg.. Jag vet vad jag vill men dig förstår jag mig inte riktigt på. Sänder ut lite olika signaler. Det löser sig nog.. :)


Har varit och kollat på när mina babyhaugs spelade dm semi och final! De tog ett silver och det var de värda :)
Blev en bra eftermiddag med lina, micki, malin, bäckis och de andra supportrarna! Träffade även på ciss, vi måste ta tag i det snart ♥


På kvällen kom även sampa förbi en stund och snackade skit. Gubben har muckat i helgen och är nu fri ifrån skogen :) Var alldeles för längesedan vi sågs och har massor att ta igen!

Nä nu är jag trött på det här.. ska fortsätta prata allvar med Rebecka min vän :)

Puss i pannan ♥




Grekland någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback