1 månad kvar..

tills jag flyttar :) helt galet! Det har fortfarande inte sjunkit in riktigt men det gör det nog inte för än jag ligger där ensam och ska sova i en tyst och tom lägenhet.

Iaf helgen har varit great! Nästan perfekt om jag får säga det själv :) Fredagen spenderades i Höllviken med mina kids, 3-3 katastrofdomare och hemma sek underbart. Sedan var jag rätt slut när jag kom hem så fick tyvärr tacka nej till en förfest i limhamn. Lördagen fick jag sovit ut, åååh vad efterlängtat det var! Sedan en snabbis i stan med mammsi tittade mest runt och hittade bland annat en kavaj på zara, kunde  jag köpa den? eh nej eftersom kön till kassan var helt sjuk! man undrar ju hur de tänker när de har en kassa öppen på en lördag.. Snabbt hem och byta om och sedan match med småskitarna igen. Denna gången var det serieavslutning på hemmaplan och vi spelade om tredjeplatsen i serien mot Landskrona. Vinst med 2-1 :) Kvällen bjöd på förfest hos anna C med trevliga lagkamrater (okej inte ifrån mitt lag men ändå :) ) spel och sprit. Sedan SLAGT! Blev en lyckad kväll trots att någon inte var där ;) Och linis nästa gång går vi ut tidigare i lika snygga kläder :)

Idag har jag bara segat fram tills kvällen då det bar av till Höör för att se h3 i bilen satt bennt, monza, jakob och liljis. Vinst var ett måste och serieledarna var tvungna att antingen spela lika eller förlora för att våra herrar skulle vinna serien. Vet ni vad? De hade turen på sin sida idag :) De gör en riktigt bra match och vinner med 7-4 och Höllviken spelade 3-3. Kul att det går bra för något lag på seniorsidan i föreningen :) Var det värt att åka upp? definitivt! bra kväll och en bra helg :) hoppas på en ännu bättre nästa helg!


Nu ska jag faktiskt hoppa i säng för imorgon är det jobb igen, suck..
Puss i pannan ♥





Why don't you, lay your head down in my arms, in my arms.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback