Bröllop

Har suttit och glott på Bröllopet i måååånga timmar nu. Det var så fint och maffigt i kyrkan att jag fick gåshud! Nej jag grät inte :P Har även hunnit shoppa med mor, hämtat ut piller och grillat hemma hos mamma och pappa :) och har varit (är fortfarande) bakfull, usch!

Gårdagen var riktigt bra! Vattenkrig på jobb, glada ungar och dygnsura ledare trots att vi hade en fördel med hinkar osv. Kvällen bjöd på sommarfest i en lada i Kyrkheddinge, ja i en lada på en potatisåker :) Underbar fylla som kom alldeles för fort... Trevligt folk, bra musik och mycket dricka. Tittade på bilderna precis och jag skrattar så jag vrider mig och undrar när fan alla dessa togs? Allt ska upp på facebook haha ;) Det enda som sög var att sista bussen gick hem 01.40 och att någon bytte låtar HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELAAAAA TIDEEEN! Det var på håret att jag inte gick fram och prylade någon!


Nä nu ska jag hoppa i säng, kommer aldrig överleva veckan annars, måste bara se brudparet dansa ;). Midsommar kommer bli great och jag känner på mig att sommaren kommer bli den bästa hittills :)♥

Puss i pannan ♥



Ps. Mr kluven förstår jag fortfarande mig inte på. Ska jag vara ärligt så orkar jag icke med att vänta och vänta och vänta och vänta och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback