Take all of your wasted honor

Gårdagen var galen! Fyllan var inte att leka med, illa. Nu blir det inte slagthuset på ett bra tag iaf. Carro och Lina åt pizza och förfestade hemma hos mig. Facebook fick ta stryk. Vi kom även på den briljanta ideén att spela in filmer hahaha de ska läggas upp (iaf en av dem)! Älskar er ♥

Vidare till slagt (träffade på en massa trevligt folk bland annat Jennifer, josse, linda, osv) vilket var bra tills någon inte dök upp som lovat och det började smått dö ut. Vi var trötta och begav oss hem. Lina, carro och bellan hem till Linas syster och jag åkte hem i min ensamhet. Efter en massa konstiga samtal ringer Lina mig och säger att jag absolut inte får lov att sova ensam och de som följde efter oss förra helgen visste vad jag bodde osv. No shit, hitta.se kommer ju alla åt.. Iaf så ringde jag upp en kär vän så han och hans polare fick bege sig hit halv 5 imorse:P Vad som hände senare tar jag inte upp här :) Väldigt mysigt och så värt bara 2 timmars sömn! 

Vad som händer nu återstår att se. Det lär väl gå tillbaka som vanligt och jag kommer fortfarande undra över vad du vill. Åh vad jag vill ha dig :( 


Blev av med mina gäster vid 13 tiden sedan var det tvätt för hela slanten, middagslagning och städning igen. Nu ska jag renbädda sängen och sedan gå och lägga mig, behöver massor med sömn så jag orkar med morgondagen.

Puss på dig♥



sjuka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback