Mes :)

"Ska du inte ha ett par Kempa skor?"  

NEj jag ska inte ha några jävla kempa skor :P  (kommer säkert köpa ett par bara för det..) Resten av konversationen med Monza tar jag inte upp här hahaha Lina du ska få höra sen ;)

Har jobbat idag, KAOS! Löning och halva reapriset, för det är så himla lätt att städa mellan kunderna när de slåss om plagg, galet!  Efter det blev det mys med lilja :) har beställt tid för att göra mina inläggssulor (woho rån..), provat skor, lunchat osv. 5 toasters (Y), kanonkul!

Nu måste jag lägga benen på ryggen, eller sätta dem på cykeln och trampa kanske, eftersom jag ska vara i Västra hamnen om en liten stund och mysa med mina älskade vänner♥ minus några dock ;) Micki kommer hem på lördag så får boka in en dejt med henne innan jag bär av till GREKLAND!

Just det igår var jag i Båstad :) ska lägga in lite bilder imorgon om jag har tid :) Det var en bra dag iaf!


Nej måste slita mig.
HAJ :)



ps. du är en mes, dock en jävligt het mes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback