Lite kärlek och lite ironi♥

Jag älskar mina vänner
Jag älskar mitt lag
Jag älskar att springa efter en boll
Jag älskar sommaren
Jag älskar min kamera
Jag älskar att Lina och jag åker till Grekland snart ♥
Jag älskar att sluta 10.30 
Jag älskar oxkött (grr)
Jag älskar att vara värdelös på gitarr och tycka att jag sjunger bra
Jag älskar mat
Jag älskar David Guetta
Jag älskar att jag ska betala 1800 för ett par sulor
Jag älskar min familj
Jag älskar att det är 25 grader i havet
Jag älskar att mitt hår är lockigt och solblekt
Jag älskar mina bruna ben 
Jag älskar att jag är klar med min rehab
Jag älskar att Micki kommer hem snart ♥
Jag älskar musik
Jag älskar att ha sand överallt (ironi)
Jag älskar att svettas på dansgolvet (riverside mother fucker!)
Jag älskar att vakna med röda ögon (not)



Jag älskar att jaga dig fast än du är ett as :)



röda ögon, svullen näsa, strandfluff, lite sömn och långa dagar LOVE IT!


Kommentarer
Jennifer säger:

söt-kajsa!!

2010-07-18 | 21:57:24
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback