Liljis ♥

Här var det längesedan man hängde.. Spenderar hellre tid i solen och med mina vänner än hänger här :) Dagen har spenderats med Liljis, vi har lunchat, snackat i timmar och handlat böcker notera BÖCKER! När öppnade jag en bok senast? Har inte ens kommit igenom innebandy magazinet som kom ut i hmm april :P Det blev två böcker för min del och två för karro (4 betala för 3).

Världens lyckligaste folk
av Lena Sundström sjukt intressant bok om danmarks motsvarighet till Sverigedemokraterna och hur partiet har påverkat Danmark och om Sverige kommer se ut precis som vårt grannland om "fel" parti får makten? Nej jag är inte rasist, eller sosse eller moderat. Vet inte riktigt vilket parti jag håller på (jag har planer på att utrota skolsystemet så det partiet som kommer med det som förslag kommer få min röst!)  Boken är iaf inte så jätteseriös som den låter utan mer en inblick i hur danskarna upplever det hela, sjukt intressant faktiskt.


Nästa bok blev lite mer oseriös (eeh nej den är asbra!) Spelet av Neil Strauss. "En inträngande analys av raggningsexperternas helmiga sällskap" Passar mig bra haha :)

Nen nu ska jag äta upp min kassler och packa ihop mina träningsgrejer och cykla till kulladal. För idag är det INNOMHUSTRÄNING woho :D jag älskar mitt lag!


På återseende ♥


Kommentarer
Liljis :) säger:

Kajsa :)<3

2010-07-02 | 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback