Du är snygg!

Haft en bra helg! Har spenderat även denna med Lina ;) plus mina andra älsklingar :) (de som är hemma dvs) Fredagen blev shopping på entré med Linis. Behövde vi det? nej men man kan aldrig ha för mycket kläder ;) sen blev det en trip till ikea för att köpa present till Ankan :) Hon hade en väldigt försenad 20 års fest, fyllde nämligen år i mars :P Jag tog det lugnt pga jobb lördag morgon men hade trevligt ändå :) träffade på jonna som jag inte träffat på år och dar och hon bjöd på smaskigt skvaller som vanligt :)

Lördagen blev det jobb, powernap, köpte även en kjol som jag letat efter i evigheter :) bild kommer! Sedan bar det hem till Linis för att göra oss i ordning, mat och förfest. Mysigt! Sedan en kväll på slagt! Vi var där ifrån ca 23.20 till 03.00. VIP, goda drinkar, trevligt folk och kaos på slutet. Vet i fan vad som hände på vägen hem:S Lina larmade iaf in oss. Skype med Micki 05.00. Vaknade på tok för tidigt men åte en god frukost på kladdkaka och grädde, mums! 

Söndagen degade jag hos lina med carro och sedan hemma hos emilia :) vi planerade lite, åt pizza och glodde film. Prefekt bakisdag!

Idag har jag jobbat vilket var väldigt tungt men det är bara (fan) två veckor kvar så får stå ut! Pratade även lite med andré innan om mognaden på pojkar. Jo de får kallas pojkar för det finns fortfarande många som tycker det är okej att springa omkring med nya tjejer varje helg. Det är fan dags att växa upp nu och bete er som ni är 20 år och inte 15... Jag är singel och kommer vara singel tills jag träffar någon som har tagit tag i sitt liv och sig själv. Jag är trött på all lek och att det inte går att lita på nåonting som kommer ur deras munnar. Intresserad, inte intresserad? Ingen som vet eftersom det förändras från dag till dag. Klarspråk hade varit super! (nej jag vet att där finns undantag och drar inte alla över samma kant) Detta är en pik till er pojkar (framförallt mr. k).


Nu ska jag bege mig hem till mor och far för middag och troligtvis träning med herrarna ikväll om inte Lina dissar mig :) Nej jag tänker inte utsätta mig för monzas
Puss i pannan ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback