when I get older

I will be stronger..


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men jag har varit i min egen lilla värld ett tag :) men nu är jag back in b!
Är inne i en svacka när det gäller innebandyn, tycker det är riktigt tåkigt, ändå tvingar jag mig dit gång på gång, vill ju inte svika mitt lag.... Iaf hade möte med jison i tisdags och har sagt var jag står och hur jag tänker göra. Tränade inte i tisdags, blev för mycket.. Men igår var jag igång igen! dubbla pass först med div 2 och sen med div 1 direkt efter. Den första träningen var inte någon höjdare, det blev lite bättre mot slutet men jag är trött på att inte utvecklas! För att nå framåt ska jag inte utvecklas bakåt, vilket jag för tillfället gör. Visst jag har varit borta ett tag pga operationen, dock har jag omöjligt tappat så mycket på den lilla tiden. Förra veckan när jag var uppe med div 1 kände jag mig som en vilsen myra, halt lost på planen och tänkte "herregud har jag tappat såhär mycket?" tydligen..

Men nu till det positiva. Trots smärta i låren och ont i luftrören har jag tränat med div 1 förra torsdagen, igår och idag. Måste säga att på de tre träningarna har det bara gått framåt, iaf denna veckans träningar. Det var längesedan jag var nöjd med en träning, nöjd över vad jag presterat och att jag gått ett litet snäpp framåt. Övningarna passar mig som handen i handsken och jag får lägga ner tid på de delar jag behöver för att bli "komplett". Jag börjar få häng på det igen. Frågan är bara om min kropp orkar träna med två lag.. jag vill men måste samtidigt vara rädd om mig. Måste nästan träna med div 1 för att inte backa ännu ett steg.

Nej nu ska man ladda om inför matchen på lördag.. ser inte fram emot den men inte springer jag långsammare för det. Jo föresten om låren fortfarande är hårda som betong (och nej stretching hjälper faktiskt inte, tro mig..) men det löser sig nog.


Just det, börjar bli sjuk :/ mina luftrör är irriterade, snuvig osv. Jag får nog skylla mig själv efter lördagsnatten med en vän. Men mysigt var det, så det var nog värt det ;) 

Nej nu ska jag plocka undan på mitt rum eftersom jag får finfint besök imorgon av micki, corre och lg. Okej kanske inte så fint men bra sällskap haha :) Sov sött ♥




och just det tack liljis för stödet idag! och för vår trevliga lördag i bara hahah ♥

  


Kommentarer
Lilja säger:

Tack själv kära Kajsa :)<3

2010-01-21 | 22:41:08
Lgee säger:

Vi är fin fint besök hörrududu :o

2010-01-22 | 08:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback