torsdag

Tillbaka på jobb igen..
Har varit ledig i två dagar nu. Visst är det skönt att vara ledig men det är mindre skönt att behöva gå upp klockan  8 och göra sig klar för jobb för att de ska ringa och ge besked. Samtalet kom inte för än 11, KUL! men men nu är det iaf bara två dagar kvar sen är det HELG!

Har enorm träningsverk i benen, inte alls okej. Känner ändå att det kommer bli en bra match imorgon, har det på känn.  För övrigt är den lille kroken/hamstern/liten osv tillbaka på träningen, mee like!

Gårdagen spenderade jag på esset med lilja då vi gjorde livet surt för monza mohaha ;) cyklade (inte särskilt kul i vinden kan jag tala om..) hem och åt mat, igen haha. Vid sex ringer Anna och har tagit fel på tiden, igen :), så var en aaningen tiidig till träningen. Tur att jag bor nära hallen ;)


Idag: är det jobb, knatteträning och sedan träning med div 1
Imorgon: jobb och bortamatch i Ängelholm, ännu en fredag i en minibuss haha. Hemresan lär bli spännande med en förkrökande uppsala :)
På lördag: Se div 1 matchen, äta middag hos farmor och oldschools lagfest hahaha
Söndag: viktig F12 match, se mickis småskitars match och sedan se H3.

Mycket bandy.. men det gillar vi :)


För övrigt så kom jag på att det var alldeles för längesedan jag pratade med linis! Det är snart dags för en myskväll tycker jag :) ♥


Nej nu känner jag inte för att skriva mer.. hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback