Snö!

Jag kan ju säga såhär.. Att börja promenera hemåt i väntan på att pappa skulle plocka upp mig var inte en av mina ljusare idéer :) det var ju skönt att få lite luft.. *hosthost* snarare snö i ögonen






Idag har jag tagit de beslut som behövdes ta. Förhoppningsvis är styrelsen på min sida, men man vet ju aldrig med dem.. Det känns bra iaf :) Vad som händer nästa säsong kan jag tyvärr inte svara på nu, vet inte vad jag vill, kan dock säga såhär: mycket hänger på beslutet styrelsen tar och resten av säsongen. Resten tar jag itu med när det kommer :)

Nu ska jag snart promenixa till träningen! (till kulladalshallen då inte bunkeflo :P) bud på att slänga på mina rosa skidbrallor haha, ska iaf överväga tanken. För jag tänker INTE cykla, och köra den lilla sträckan med bilen är det inte värt.

Hare bra så länge! ♥

Kommentarer
Jennifer säger:

du är söt!

2010-01-31 | 22:49:05
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback