Gravity

Hello world I hope you're listening..


Ibland blir man grymt imponerad av någon man inte visste hade sådant inom sig. Bra musik uppskattas i mina öron. Jag lyssnar på mycket musik, mycket blandad musik av all dess slag, men en av mina favoriter är akustisk. En mysig röst på det får mig att smälta. John Mayer är för tillfället en favorit, gåshud! Finns många med potential som är påväg upp till hans nivå jobba på!


Tänk om man hade haft tålamod att sätta sig ner och komponera ihop något bra. Jag kan ju spela, men det finns ingen inspiration alls. Kärlek brukar vara det som sätter igång en. När det känns som om man svävar på moln, allting är så glatt och mysigt. Man ser rött och allting är så underbart.  

Men nu är det inte så. Jag är inte kär, jo lite kanske men i någon som är så långt bortom mitt räckhåll så det känns inte lönt att lägga min energi där. Hade han visat minsta lilla intresse så hade jag gett mig in i den känslomässiga världen igen, utan att ens blinka. Bättre att älska och förlora än att aldrig ha älskat.

Som en vis rebecka sa: kärleken är för de som har tur. Stämmer! Och inte är det jag som har tur :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback