future

Ganska sliten efter gårdagen...

Match mot Palmstaden vilken inte slutade allt för bra.. men men de är kanske inte rätt lag att slå, de har trots allt en tredjeplats i serien!

Första och andra perioden gick väl bra, tredje mindre bra. Orkar inte riktigt skriva ett helt matchreferat. Hoppas att brynö och jag får spela ihop oss nu, radarpar ;)

Min egen insats är jag helt okej nöjd med! Stundtals kändes det riktigt bra och ibland mindre bra haha. Det var en viktig match för min egen del, mycket viktig. Göra mitt bästa oavsett vad det stod för siffror på tavlan när slutsignalen gått. Jag gjorde så gott jag kunde, har inte kommit in i det igen efter operationen men det kommer nog! Jag ska träna stenhårt nu, alla detaljer ska vara kompletta när säsongen är slut. Vad som händer nästa säsong är ettt frågetecken, men det är lite mindre nu. Har än så länge två alternativ, stanna eller byta. När valet kommer blir det en låååååååååååång lista med fördelar och nackdelar för att välja :P

Just det! Fick faktiskt beröm av motståndarnas tränare "Riktigt bra jobbat idag, riktigt bra!"  Den är inte helt fel för självförtroendet!


Eftermatchen yrade vi runt lite i bilen och sedan åt annsipanns middag hemma hos mig :) vi får käka pizza en annan dag ;) och då ska det vara en riktigt stor kebabpizza med sallad och tzatsiki på, MUMS!



Idag har jag jobbat, sista halvan av dagen bestod inte av så mycket jobb men att få 100 spänn i timmen för att klistra på lite ettiketter är inte helt fel haha. Har även lagat middag idag och det blev riktigt gott! Pasta med laxsås.

Har även hunnit prata lite skit med liljis i telefon ♥


Nej nu är det städning av rummet och ostpopcorn som gäller,
hare bra!



btw har sovmorgon imorgon och är kanske ledig hela dagen, skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback