Saturday night

Gårdagen var bra! Såg H3 i en fullsatt vellinge sporthall. Det var nog årets mest publikunderhållande match, mycket känslor på planen haha. Dåliga domslut och som vanligt dåliga domare, men som en vis person säger "man kan inte få allt här i världen". Slutade med vinst till vårt kära herrlag och jag blev utskämd på läktaren som vanligt, tummen upp!

Efter det åkte jag och nötterna (corre, micki och lg) hem till corre i staffanstorp, dessa hålor :P Spöade skiten ur alla i Buzz (anteckna!) och tryckte i oss en massa skit. Hemfärd alldeles för sent.

Nu kommer en favorit till K2, kvällens kommentarer! Kommer inte ihåg alla men denna var värd att nämnas:
Micki och corre smsar precis innan vi ska plocka upp dem:
M- Har du kontanter så vi kommer in på matchen?
C- Nej jag har bara kort
M- Men pucko du kan inte betala med kort där inne!
C- Men jag behöver ju inte handla något på matchen
M- Men aaaaah du måste ju betala INTRÄDE?!

Corres försvar till det hela är att hon umgås för mycket med micki haha :)


Dagen har spenderats med mitt flickor 12 lag i Landskrona. Vinst med 3-0 är inte helt fel :) klättring i tabellen! Missar tyvärr deras match imorgon pga min egen.. men de klarar sig nog!

Middag på Lemongras, farligt gott!

Nu sitter jag hemma på mitt lilla rum och tittar, nej tittade på melodifestivalen. Det var så dåligt att jag slog över! Jag som älskat melodifestivalen blir mer besviken på det för varje år som går.. Kanske är dags att ställa upp så det blir lite fart i det hela ;) haha nej rebecka jag låter nog bli :)

Blir bara mys ikväll och uppladdning inför matchen imorgon! Är sååå taggad så jag skulle kunna springa sverige runt. Okej kanske inte så långt men taggad är jag iaf! Hoppas att låren vill lite mer, tveksamt.. 


Nä nu är jag jätte uttråkad så ska nog slå på en film. Hare bra så länge!

puss på gumpen
 


Kommentarer
Lgee säger:

Meh, jag har redan fixat ett band ju :o Vi SKA vara med!

2010-02-07 | 13:00:54
Bloggadress: http://rebeckalonnegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback