Rastlös

Var kommer du ifrån? Alla kan historien om blommor och bin? :)

Heter?
Kajsa(bajsa)  ;)

Hur gammal är du?
Snart 20 år!

När fyller du år?
21 Maj

Tycker du om någon just nu?
aaa

Jag samlar på? 
Smuts!

Gröna eller röda äpplen?
Gillar de som är lite gul, grön, röda :)

Vilken tid gick du upp idag?
9.30.. Hade samling 11

Har du sovit i din egna säng inatt?
 yesbox

Har du sovit ensam inatt?
Japp. Ingen s*x innan match, eller hur var det lina? ;)

Har du strumpor på dig nu?
jaa, tycker inte om att gå barfota.

Hur svarar du i telefonen?
”hej de e Kajsa” eller bara hej om det är en nära vän. Eller "vad vill du nu igen?" om rickard ringer :P

Vad ska du göra ikväll?
Sova!

Vad ska du göra imorgon?
 Gå på lägenhetsvisningar och ta det jäävligt lugnt.

Var vill du bo när du blir stor?
 Beror på när man räknas som stor och var jag befinner mig när jag blir ”stor”

Vad vill du bli när du blir stor?
 Ett väldigt stort frågetecken som jag försöker lista ut.

Är det okej att gråta?
 Ja det tycker jag men man ska ha en bra anledning när man väl gör det!

När grät du senast?
Minns faktiskt inte..

Vilken årstid tycker du bäst om
? Alla utom pisshösten!

Laddar du ner musik och filmer från internet?
Faktiskt inte! Har inge bra virusprogram på denne datorn så låter bli.

Skulle du göra om du vann en miljon?
Har aldrig någonsin vunnit på en lott så om jag vinner en miljon blir
jag väldigt  chockad! Lär resa iaf :) och köpa aktier osv.

Bär du glasögon eller linser?
 Både och. Borde ha linserna i oftare men glömmer alltid bort det :P

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Absolut inte! Bara det sitter snyggt och känns bra spelar resten ingen roll :)

Har du piercing?
Nope, inte ens i öronen!

Har du tatuering?
Nej men planerar på att göra en snart ;)

Vill du gifta dig?
Om jag har någon att gifta mig med och om den personen vill gifta sig ;)

Vill du ha barn?
  Absolut!

Solar du ofta?
På sommaren och kanske 2 gånger solarium?

Är du bra på att laga mat?
Faktiskt är jag det!

Gillar du att dansa?
JAA! Men speciellt bra på det är jag inte haha

Tror du på ett liv efter döden?
Hmmmm

Är du morgon eller kvällsmänniska?  
Kvällsmäniska för hela slanten!

Vilka hårfärger har du haft?
Den jag harJ och rödbrunt en gång när jag var hmm 11?

Är du beroende av något?
 Mys!

Senaste låten du hörde?
In my head- Jason Derulo

Vad gör du på helgerna?
Bor i en sporthall :P umgås med mina käraste eller dansar rumpan av mig haha!

Vem kramade du senast?
Liljis!

Saknar du någon nu?
inte någon men jag saknar en kram!

Vem ringde dig senast?
Lilja

Var du glad igår?
Aa det var jag¨:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback