Också var det helg igen!

Dagen har gått rätt snabbt! Började med väckning kl 9.30 och långpromenad med mammsi. Frukost och sedan iväg en sväng till solariet. Blev bara några minuter dock gjorde jag världens tabbe.. aja. Sedan hem och duscha, till mobilia och titta på lite saker och sedan iväg för att klippa mig. Har klippt av 8cm?! och tunnat ut det. Visst det var vääääldigt slitet men jag gillade mitt långa hår :( Resultatet: mycket hår åkte av, mycket hår finns kvar. Jävla hår.. Men men det växer ut igen :) ska bara lära mig hantera det nu..

Har även hunnit shoppa lite marimekko grejer på cervera :) sjukt nöjd med mina inköp! Kommer bli finfint i lägenheten. Sedan knatteträning, "småmåls turnering" på liten plan.


Nej jag är inte speciellt motiverad till att skriva för tillfället, har alldeles för mycket i huvudet. Imorgon ska det skrivas kontrakt :)

Hörs imon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback