nr 7

blir ett snabbis inlägg eftersom jag hade tänkt att komma i säng i tid idag :) eller iaf bädda ner mig och förhoppningsvis somnar jag innan 01..

Idag har jag varit flitig! jobbat vilket inte gick undan eftersom ALLA maskiner gick emot mig.. och sedan när jag kom hem drog jag igång tvätten. Huset var tomt när jag kom hem vilket var väldigt oväntat eftersom syster slutar tidigt och mamma är hemma. hmm.. Sedan kom alla hem i en samlad trupp, även pappa. Var de var och vad de gjorde är faktiskt en hemlighet :) överraskade mig gjorde de dock!

Ner till bunkeflo och lämna/hämta matchkläder. Är riktigt taggad inför onsdag och kommande matcher, trots nummerbyte (snyft). Detta duger också ;) tack malin!


Alla andra pinsamheter lägger jag bakom mig. Tänker inte ta itu med det nu.



Sov gott folks!


lagom mongobild i en stökig soffa.. kajsa i väldigt snygg matchtröja!


kisses :*


Ps. har fortfarande lite problem med att hantera den nya telefonen haha :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback