Lite blandat

Härom dagen (i tisdags) fick jag reda på något som tar mitt liv till en helt ny nivå. Jag ska flytta hemifrån! Hur galet är inte det? Lilla kajsa lämnar boet och ska stå på egna ben. Måste erkänna att det inte har lagt sig än, tror nästan att Micki blev gladast när jag fick reda på att jag fick lägenheten haha. Men det kommer väl.. Är inte i extas men inte heller i panik så vi får se. Skriver iaf kontrakt på fredag (imorgon, shiit). Mer info kommer ;) Lägenheten är iaf UNDERBAR och den ska fyllas med massor av  fina minnen :)

I tisdags hade jag även ett långt samtal med sportchefen på träningen, det varade nog i hmm 25 eller var det 35 minuter? Länge iaf :P Kändes bra att få luftat lite iaf, han är inte så "dum" som jag trodde den där. Får dock se var jag hamnar och vad som erbjuds! Framförallt går mina småtjejer (som en efter en börjar fylla 13!!) i första hand, de kommer bli bäst en vacker dag! I know it ;). Hade även ett lovande samtal med Sterner idag, känns skönt att få höra att man syns fast än man känner sig som en banan på planen. Men som sagt, vi får se var jag hamnar till hösten :)

Är btw äckligt förkyld. Nyser 24/7, snorig, kliar i öronen och halsen, ögongen rinner och allt är i princip igenkorkat, great. Hoppar inte precis i taket av lycka snarare tvärtom. Det suger och ingenting hjälper! Trycker i mig allt, sover, undviker ansträngning osv. Måste bli frisk till helgen! Det är ju säsongens sista match, snyft :( dessutom sista div 1 matchen för iår. Kommer en "inför matchen" på lördag förmiddag. 17.00 @ kulladals sporthall ;) 

Nä nu ska jag snyta mig, än en gång och bädda ner mig i sängen. 

Puss på er alla så ska jag försöka hinna med ett eller två inlägg imon, ska ju träffa ankan imorgon kväll ;) 





 

Kommentarer
Jennifer säger:

Var ska lilla kajsa flytta? :)

2010-02-25 | 19:47:52
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback