I see you all over me

Det snöar, vääldigt mycket. Jag gillar snö men nu får det snart vara nog..

Har varit flitig idag igen, städat mitt rum, tömt och fyllt diskmaskinen osv. Borde lämna tillbaka en sak på H&M men går fan inte ut frivilligt i detta vädret! Gör det imon istället.

Sitter och försöker planera min knatteträning men har absolut ingen aning vad jag ska hitta på med kidsen idag. Jo nu kom jag på det :) problem löst.

Har även fått reda på var vi ska spela Dm eller Skm (skånemästerskapen) som det nu heter. I fjol var vi i Örkelljunga och hade turen av att få 08.00 matchen samt 17.30 matchen. Underbart när man är i en pytteliten håla i Skåne, som tur var fanns där en pizzeria! :) Iår bär det av till Klippan, va fan ska vi någonsin få spela i malmö? :P svar nej.. Har hamnat i en tuff grupp så det blir hårdträning nu fram tills dess. Går vi vidare blir det slutspel i, håll i hatten, Bromölla! WOHOO. förhoppningsvis slipper man en morgon match där :)

Nä nu ska jag plocka undan det sista.
Hare bra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback