Hypokondriker

Det som var så nära blev inget tyvärr. Men det kommer fler chanser att ta vuxenpoäng, redan imorgon och även på söndag!


Idag har micki och jag jobbat stenhårt! Ville verkligen bli klara idag så vi fick en ledig dag imorgon, vilket vi fick. :) Jag är även ledig fram tills de har fått hem nya skåp osv, ja de är sämst på att planera fast än vi sagt till dem i god tid. Aja ska bli skönt att vara ledig lite.

Syster kommer hem och sitter extremt nära mig och mamma vid datorn. Efter en liten stund berättar hon att två i hennes klass gått hem med kräksjukan, en igår och en imorse. FLYTTA DIG UNGE!!!! Om det är något jag hatar så är det att kräkas, klarar inte av att se någon kräkas på tv utan att jag börjar klökas. Känslig? Japp och det får jag vara för det här med vinterkräksjukan är vidrigt. Usch! Har klarat mig undan fast än nästan alla i min närhet blivit sjuka och jag tänker fortsätta kämpa. Visst man har absolut inget skydd mot det och kan inte hindra det när mman väl får det. Men man kan ju hålla sig borta de som har det. När hon nämnde att de var sjuka fick jag plötsligt ont i magen, lika konstig känsla som förra gången jag fick höra att alla var kräksjuka. Ja, jag är nog lite av en hypokondriker men inte i en för stor grad. Bara när det gäller magen.

Lite annat som tynger mig är mina lår, förstår inte hur jag kan ha så ont, ingenting hjälper :( Tre matcher kvar, de ska jag fan klara! Ska dessutom ringa en massör imorgon och se om jag får någon tid :). Nästa problem är mitt knä, igen.. På matchen i söndags fick jag en smäll på samma ledband som jag tidigare tänjt ut och rehabtränat i evigheter. Äntligen denna säsongen har jag spelat utan knäskydd och mått bra i det. Men man kan ju inte få allt, eller hur var det? Har grymt ont iaf :/


Spelade med team sushi igår, ååh jag har saknat mitt gamla b-lag! Det var så kul och det fanns verkligen ingen press alls. Golvet var KASST och jag var KASS men alla andra var bra :) och vi vann iaf med 7-4 mot ett div 3 lag så det var inte fy skam ;) Men skulle nog stått över med tanke på mitt knä. Usch.

Nä nu ska jag se klart på American Idol, underbart! :)

Hare bra!



Glömde skriva en sak efter matchen i söndags, MATCHENS KOMMENTARER!

Den bästa av dem alla var helt klart Anna Brynö's under uppvärmningen.
Brynö: "Kan någon ta min flaska?"
Någon: "Vilken av dem är det?"
Brynö: "Den blåa!"

Nu är det såhär att alla har blåa vattenflaskor med namn på :)

 

 

puss ♥!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback