23.58

Träningen idag var inte att leka med haha. Ber om ursäkt för mina korvbollar :P Vi hade ingen tränare idag, kul att de inte hör av sig.. Iaf så ställde Anders upp och höll i vår träning. Var sugen på en träning med mycket övningar så detta blev perfa, även om kvalitén inte var den bästa ;). Konstigt nog var alla extremt tysta i början, visst det känns konstigt att ha en tränare många inte har en aning vem det är men ändå. När vi sedan skulle spela brast det. Allt blev så fnittrigt och fel och roliga utrop från vissa och Linas ironiska "kom igen nu tjejer nu kör vi" gjorde inte saken bättre. Dagens bästa var dock Sehås : SKICKA DEN LÅNGT FÖR JÄVELEN. Underbart :)
Ber även om ursäkt till Jennifer för att jag skrattade när du vrickade till foten. Förlåt men du gör det allt för ofta ;) Ibland behöver man få släppa losås p en träning :) Imorgon blir det nog mer allvar :P


Just det! När vi sedan plockade undan sargen slår jag en sargbut i huvudet på mig själv och självklart dök det upp en snygg bula på ögonbrynet. LOVELY! Jag har nu Ett missbildat finger (färgerna ändras hela tiden och det mår inte bra haha), en missbildad käke OCH en bula på ögonbrynet :)

Nej nu ska jag kolla lite OS innan jag somnar. Är besatt :)


puss på alla er som har ont någonstans ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback