14 again

Gårdagens match igår ska vi inte prata om :) resultatet blev som det blev och med 8 tappra utespelare kämpade vi på så gott vi kunde. Jag skadade knäet i första perioden, corre skenbenet? i andra. Fick vi spela ändå? Japp tejp, knäskydd, massage till corre fick lösa det för stunden. Glömde bort smärtan efter ett tag, var helt inne i matchen. Vi kämpade som ett lag, skrattade åt våra misstag och stöttade varandra. Ingen vek ner sig. Det kallar jag laganda! Dagen hade dock sina bra stunder, bussresan upp, hipp hipp, corres sovande, pastasalladen på läktaren innan matchen, när mathilda sköt monza på handen, vårt vål efter 17 sekunder, mat på mcdonalds, film (slumdog millionaire), bussen som höll på att köra av vägen med oss i bpde dit och hem,  mathilda som satt och skrattade åt sig själv (trodde vi men hon skrattade åt filmen hon såg på den pyttelilla datorn), kinderägg, turkiskpeppar, lg's godis och det bästa av allt Liljas utbrott på vägen hem samt slagsmål med monza och alla underbara kommentarer :) Så en dag i Varberg var definitivt värt det med de här underbara människorna! puss på er ♥

För er som inte åkte med för ni tyckte det var onödigt att "slösa" en hel dag i Varberg, hoppas ni hade det trevligt där ni var, för det hade vi :)


När vi kom hem var jag heelt slut! Knäet gjorde så fruktansvärt ont så att jag ville gråta. Kan vara en skada på menisken (jo jag läste sånt här i gymnasiet) vilket inte är någon höjdare..
Tänkte gå ut men var heelt utmattad och mörbultad efter dagen.
Slocknade vid halv två.. kunde inte sova pga knäet :/



Vaknade strax innan 11 men har fan inte sovit mycket. Varje gång jag hamnade i en position (ja jag rör mig mycket om nätterna) som inte gynnade knäet vaknade jag. Smärta..

Upp och trycka i mig mat och iväg med mamma och titta på lägenheter. Har tappat räkningen på hur många vi har tittat på. Men den sista (som förhoppningsvis blir min) är perfekt! Att gå in i en lägenhet och känna sig som hemma fast än man inte är hemma och att den dessutom är superfin, love it!

Hem trycka i mig lite godis sen fick jag ett ryck och åkte med Lg och Lilja till Fair Play och såg essets korpen match haha. Slipsen stod i mål i liljas för korta byxor, inte var dag man får se det. Kärt av några att ta med sina barn för att få en hyfsad hejarklack. HEJA PAPPA HEJA PAPPA PAPPA PAPPA PAPPA PAPPA PAPPA PAPPSI HEJA PAPPA. Behöver jag säga mer? haha :)

Himma blev det middag och sedan hade jag planerat att träffa lg men vi kom aldrig på någoot att göra och ingen ville släppa in den andre i sitt hem så vi bokade om det till en annan dag ;)

Kvällen har även fördrivits av Skype, got to LOVE IT! Hhaha och av en viss person som underhöll mig via skype :) grattis på födelsedagen ;)

Nä nu ska jag nog stänga ner den här burken och krypa ner i sängen. Imorgon väntar shopping med Lilja och förhoppningsvis ett friskt knä! Puss på er ♥



btw så saknar jag min bästa vän, sampa vi måste ses snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback