Sammanfattning 2010 i ord

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften detta året heller.. Får bli ett detta året istället ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope men nästa år ploppar det ut lite kids!

4. Dog någon som stod dig nära? Yes..

5. Vilka länder besökte du? Grekland, Tyskland, Danmark och Österrike.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett fast jobb, en ny soffa, mickrovågsugn och en aning om vad jag vill göra med mitt liv.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Hmm.. Svårt att välja, massor med minnesvärda datum. Sommaren iår slog nog alla tidigare år tillsammans! Jag fyllde ju även 20 iår :)

8. Vad var din största framgång 2010?
Flyttade hemifrån. Herregud kom nyss på att jag bott där i 8 snart 9 månader! En annan viktig merit är innebandyn. Vi leder serien inför årsskiftet vilket är kanon!

9. Största misstaget?
Lagt ner onödigt mycket betänketid på pojkar och för lite tid till att söka jobb. Attans måste ha ett jobb..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld som alla andra.. Dock mindre än vanligt. HAr även blivit matförgiftad av Findus Fiskgratäng, förjävligt! 
 
11. Bästa köpet? Mina boots! och mina äckligt snygga Levis jeans!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Heminredning, mat, räkningar (suck), kläder osv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Friends♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Grenade, Only Girl, Segertåget mm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog varit rätt glad. Är rätt glad av mig ;) Lite småtjurig och så men inget större problem. Är icke den som gråter :)
 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Får står kvar från förra året: Tagit hand om mig själv.
Och sökt fler jobb.. Och haft mer BIIIIP

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Äh man ska inte ångra saker ;)

18. Hur tillbringade du julen?
I skidbacken i Österrike

19. Blev du kär i år? Lite grann.

20. Favoritprogram på TV? Inget speciellt. Har inte tittat så mycket på tv

21. Bästa boken du läste i år? Återkommer

22. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett par glittriga trosor! Muuums. Skämt å sido.. Saker till lägenheten.

25. Något du önskade dig men inte fick? Hallå var är min mikrovågsugn?!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Inflyttningsfest/middag/förfest/utgång med mina närmsta :)
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Börjat bry mig mer om vad jag har på mig haha. Mycket jeans!

29. Vad fick dig att må bra? Friends ♥ och innebandyn står högt upp på listan!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Mest sugen på pojkar i min vardag :)

31. Vem saknade du? Ankan! Fan vi måste umgås mer nästa år! :)

32. De bästa nya människorna du träffade? Vet inte om jag träffat så mycket nytt folk. Jo en person och han får faktiskt stå med, be proud annors ;) Höll på att glömma Carro! goare människa får man leta efter :) och Emmi som är mycket lik mig när det gäller vissa saker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback